Monday, December 21, 2009

Thanks sayang :)

Weyhh, gua makin syg dgn lu bhaii. Lu snggup bhai dtg rmh gua jejauh. Ni gua lagi brtmbh syg ni bhaii. Sayangg gila babun. HAHAHAHAH. So gua mls nak cerita, nah gua kasi tgk gmbr yang tak seberapa ini. Lebih lanjut sila lihat di myspace.


haha, ini hasil kerja Farmi juga Aqilah. Haha, cantik kott. Kreatif kott. kott la. HAAHAHHAHA.


Haa, abg Farmi adk Qila. HAHAHAHAH


Haaa, aceh juga mokk. Khusyuk btoi naa


Hee, I love you sayang, gilaa sayang lu la bhai. hahaha


Ok,you, I minta maaf if i terkasar dkt you td, I'm sorry. I tahu u mrh. Sbtu ni kita jmpa lagi ok ? I mnta maaf. I apprciate sgt u snggup dtg rmh i. I mnta maaf tau. Thanks fr the baju. I akn pkai esk. akn pkai. Sgt cantik. And I akn show off. HAHAHA. Thanks tau syg. Muahh !

No comments:

Post a Comment