Friday, January 29, 2010

Korea tak korea



Tgk ni, pakwe pakwe merangkap suami suami aku, betul la kau orang nak percaya ke tak, suka hati korang lah kan :D Tapi gua nak ckp ni, gua addct gila dgn mamat mamat ni. taktahu kenapa. Ceriat nya gua tak prnh miss. Sepatutnya heroin dia bkn Jan Di, aka apa ntah nama betul dia pun aku lupa, dan diperbetulkan disini bahawa Jan Diyanah Bum sepatutnya menjadi heroin di dalam cerita itu. Dan dia lebih cntik berbanding Jan Di. tett ! Aku bnci btl dgn mulut Jan Di tu, apahal ehh ? aku rasa mcm nak lempang lempang pun ada. Kalau nak tahu bertapa geram nya melihat cerita ni, sila tukar TV8 setiap kali pkl 8.30 pada hari isnin hngga jumaat. JANGAN pernah miss ! BOYS OVER FLOWER. Sbb aku rasa mcm nak baling kerusi meja segala nya yg ada dpn tv tu lah.


Ok mari kita lihat satu persatu bakal laki aku. Ecececeh. Actlly gua mmg suka lelaki rmbut mcm diaorg ni, klu gua dpt, mmg gua smpan jadi hsbnd gua yg ke dua.



Ni Lee Min Ho, merangkap laki prtama aku kira hero la dlm cerita ni. Aku kenal dia time dlm LRT nak prgi Times Square, lepak sana dgn dia. Time tu dia tak jadi pelakon lagi, dok jadi orang asing menetap dkt Malaysia. So, aku la bagi dia tmpt tggl semua.


Ni pula Kim Hyun Joong, dia ni kira second hero la, duk bersaing dgn lee Min Ho tu nak suka Jan Diyanah Di, Haihh -_-" baik bersaing ambl aku je. Kan sng hdup kauorang, Jan Di tu da lah mskin. kahakahaha


Ni pula Kim Joon, kira merangkap lelaki aku yg ke-3 Dalam cerita tu aku tgk dia ni mcm pendiam skit la. Taktahu kenapa. Aku kenal dia time dia duk jadi pelarian dkt Malaysia, so aku tlg dia dptkan Visa. Nasib muka dia hndsome. kahakhakahah.


Ni pula Kim Bum, dia ni hndsome hndsome la juga. Tapi mcm sosial je. Aku rasa mcm nak lepok je muka dia sbb bodoh sgt prmpuan baik dh ada dpn mata, lagi taknak. aduhh -_-" cthnya aku, dh ada dpn mata dia, kenapa dia taknak ? Jual mahal la knon. kahakahkahah

Ok, ni la bakal bakal laki aku. *semua cerita di atas adalah rekaan semata mata, tiada kena mengena dgn yg hdup atau mati. Tett ! Nti mampuih aku kena masuk court sbb apa, sbb buat cerita dkt blog keluar muka dpn Kesomok SEORANG LEPASAN SPM MENGAKU ARTIS KOREA JADI LAKI DIA DI BLOG.Fak la,then siap bagi link blog aku lagi dkt surat khbar. Takpe la kan, brtmbh follower aku nanti. Zman skrng kan, semua boleh buat. Cerita ini hanya la auta sahaja. Dlam mmpi je lah kott terjadi. HAHAHA. Ampun maaf, gua mmg tergilakan diaorg. kahkahakhah.


psst, gmbr di atas saya curi dkt paparazzi korea google. Hak cipta terpelihara. kahakhakahah

No comments:

Post a Comment