Sunday, April 18, 2010

Salam sejahtera

Assalamualaikum, dan salam sejahtera juga Salam satu Malaysia ! *Nak jugak -_-"



Hari ini, hari ahad. Hari yang termata istimewa dari hari hari yang lain. Seperti biasa bangun mesti awl dr biasa, 9 pagi sudah selesai mandi, selesai mandi bukan nya baru nak bgn *sila ambil point yea. Sebab apa ? sebab boss besar cuti pada hr ahad. Ahad adalah hari yang paling bermakna bagi hidup aku :') terharunyaa dapat bgn awl. Senang cerita stu hari dlm smnggu terasa nikmatnya bgn awl.




Tak seperti hari hari yang lain, selagi tak pukul 11 selagi tu mata tak nak buka. Anak dara apakah ini. Kalau zaman dulu dulu, mesti dh kena pelahak sekali kan. Dah lah masak pun tak reti, harapkan mengemas rumah je, tu pun alar kadar ajaa. Bilakah anjakan paradigma akan bermula ? 2010 tahun dh boleh khwn, umur mencecah 18 tahun. :')





Mula kan langkah dengan bercerita tentang ahi jumaat *saya mmg begini suka himpun cerita dalam satu post, baru dinamakan satu Malaysia. SATU MALAYSIA. SATTTUUUU MALAYSIAAA. sbenarnya aku tak suka statemnt satu malaysia ni, mcm tak berbaloi Tgk melayu india cina masih sama juga masing masing mempertahankan hak masing masing. Itu dinamakan satu Malaysia ? *disini tiada unsur politik yea. Over tauuu.



Ok back to Jumaat, aku nak cakap hari jumaat hari tu, jumaat hari tuuu, Cik Fatanah call aku semata mata nak cakap yang dia ada jerawat baru tumbuh dkt muka. Cisss (!) Aku punya semangat sbb dia call nak, dia boleh pula mengatakan begitu. Nasib laa kau call aku lama, kalau tak mmg nak kena tempeleng lah kan. Aku syorkan kau yea cik Fatanah, sial la guna pasir sebagai pencuci muka, ini idea yg bernas lagi bagus. Sebagai seorang kwn aku kena ambil berat tentang kau. Bukan begitu ? :') (sila terharu)





Dan ada satu cerita lagi ni, cerita gempak gilaaa, cik Fatanah kita nak jadi seoran ustaz. Kihkihkih. Mari gelak ramai ramai. Sila gelak dgn pantas, kerana saya pasti cik Fatanah kita akan mrh. Ok dah ?





Dah ke belum ?










Dah habis gelak, sila baca Al-fatihah.














Dan lafaz bismillah.










Kerana kita















Akan
























sama sama mendoakan kejayaan beliau untuk mencapai cita cita. kahkhakhakha. *maaf sengaja tergelak

1 comment: