Monday, April 5, 2010

Seperti yang anda jangkakan

Sabtu yang lalu perlawanan diantara chelsea vs mancister united. Dan sprti yang anda tahu, saya peminat SETIAAA chelsea *the blues......
































Amat berpuas hati dgn kemenangan besar chelsea 2-1. hikhikhikhik. Saya ada jrsey chlsea, saya peminat setia Lampard ♥ Pengurus man utd, Alex Ferguson meluahkan rasa tidak berpuas hatinya di media dan Kosmo mengepost berita dgn memberi tajuk "ALEX FERGUSON TIDAK BERPUAS HATI DGN PENJAGA GARISAN" kerana Drogba offside byk kali, dia juga mengatakan bahawa penjaga garisan tidak adil dan buta agaknya sb taknampak. Dia juga menyuarakan bahawa man utd patut dpt penalti dua kali. Dan Diyanah Rodzi dari Malayisa membalas balik penytaan itu dgn mengatakan "aku peduli apa, kau Rooney takde mula nak kata itu lah ini lah, dh kalah dah la, duduk diam diam main jauh jauh."



Lantas dgn itu, Pemain dari malaysia DANNY NEUTRON, juga salah seorang fan club man
utd menyuarakan pendapatnya sprti Alex Ferguson "TIDAK BERPUAS HATI DGN PENJAGA GARISAN, SUKA SUKA JE NAK LEPASKAN SI HITAM YG OFFSIDE TU" Kata Danny di facebook.













Danny Neutron *bukan nama sebenar,melepaskan geramnya di facebook pada jam 9.40 mnit malam selepas tamatnya perlawanan dgn menyatakan "Nana, kita putus kwn ok !" Dan Nana ataupun nama sbnrnya Diyanah Rodzi lantas membalas balik penyataan itu dgn mengatakan sprti yg dibalas balik kepada Alex Ferguson. HAHAHAHA. Dia juga ingin memberitahu secara lintas langsung kepda Danny dgn menyatakan "bersabarlah wahai Danny, sabar itu separuh dari iman"



Sekian lintas langsung dari blog hanayidrun.blogspot.com. Terima kasih. Salam satu Malaysia !

2 comments: