Monday, August 23, 2010

Manusia sekarang

Manusia sekarang mcm mcm ragam. Mcm mcm perangai.



Ada yang baik, ada yang jahat. Jahat sgt jaqhat gila. Eeee -_____-"










Aku cerita semua, kau pergi cerita balik dkt semua org.




Dasar tak boleh simpan rahsia ! Dayus ! Fuhhhh.





Aku taktahu nak buat apa skrng ni.






Aku ada, Azza, Danny, Zack dan Acab.



Setia mendengar masalah aku setiap masa.




Tapi aku tak mampu nak tempuh masalah ini sbb kau buruk kan aku.






Siapa tak sakit hati kalau nama dah diburukkan.




Tak ke begitu ?





Kepada Shamie dan Danny, blog aku skrng ni mmg memboring kan.




Semua nak emoooooo jeee -.-"

No comments:

Post a Comment