Friday, August 20, 2010

Ada ke takde boleh dikatakan sama je

Ecehh, nak update blog post mcm Azza jugak lah. Semua nak mcm Azza. Semua Azza punya aku punya. Kan Azza ? Baju pinjam Azza pnya, semua brng dia aku punya. Cuma kasut je takleh nak pnjam. Kaki dia pjg mcm zirafah. Ehh Zirafah kaki pjg ke ? -____-"










Ok back to the tajuk, skrng ni handphone aku dh tak berapa nak berfungsi. Kan ? Kau busy kerja, kerja dan kerja. Balik pnt, mengamuk, marah mrah, dan itu aja yg kau tahu. Yg aku pula hanya tahu bersabar. Menanti kau msg or call or msg, or call or msg. Tapi klu 24 jam msg pun bosang jugak. Tapi ni tak, call pun tak msg pun harapan. Nak tggu aku ? Yela mmg la aku nmpk mcm terhegeh hegeh sbb asyik asyik cari kau dulu. Sbb aku rindu dan sayang kau. Aku tak sekuat Azza T.T











Tapi tkpe, aku paham dlm keadaan kau skrng ni. Paham la. Siapa yg tak phm. Aku dh biasa dh dgn keadaan mcm ni. Aku dh menjadi lali. kau layan lah aku mcm mana pun, hati aku kosong, bukan tak rasa apa apa sayang pun, cuma aku kosong dgn perangai kau, dan aku dah terbiasa even terseksa pun aku cuba bertahan :')









Lepas ni siapa peduli aku mati atau hidup *ayat mcm azza jugak :P



Tadi aku curi curi dgr roomate *bukan roomate pun, tetamu tetap hari hari lepak blik, bercerita ttg masalah dia. Dia kata bf dia skrng dh mcm tak boleh nak bawa bergurau. dan dia berkata lagi "lebih baik jadi kwn dr jadi bf, dlu kiteorg kwn takde pun mcm ni, best sgt kwn dgn dia" Dan roomate aku memblas dgn berkata begini "lelaki klu berkawan mmg best, bila dh dpt mmg akan jadi lain. mcm aku pnya bf juga" Dan aku dgr dgr cerita diaorg, situasi diaorg sama mcm aku. Tu lah, aku pun fkir begitu lebih baik berkwan, nti takde lah gaduh2 bukan ? takde la sakit sakit hati bukan ?






Aku mmg suka mengadu masalah aku dkt org, so ? Dan aku juga suka mengadu masalah aku dkt kau, tapi kau penat dan penat. Tak mampu nak dgr masalah aku dah. Dah tak mcm dulu dah. Takpe aku paham. haihh -___-"



Haihh, hnya mampu bersabar sahaja :')

2 comments:

  1. saya peduli tapi siapa nak bagitahu kalau awak sudah mati? haha

    ReplyDelete
  2. AZZA AZZA AZZA. TAK HABIS HABIS AZZA. SEMUA NAK AZZA. SIAPA AZZA DIMATA KORANG SEBENARNYA? -__-"

    ReplyDelete