Sunday, August 15, 2010

Utk kali pertama di bln Ramadhan seumur hdup aku



Sila klick utk tumbubesaran gambar itu dan lihat dgn lebih jelas.







Ok la, aku mengaku dah berapa lamanya kita terpisah, aku masih stalk engkau. *Ok takde kena mengena dgn gmbar di atas. Tapi kepada sesiapa yg terasa sila ambik point bahwa aku stalk engkau utk apa yea ? aku pun taktahu. Tu sbb aku tak brani nak post benda ni di fb, nanti kantoi la yg aku stalk kau hari-hari. Tetttt -_____-"










Back to the gmbr, watahel with this people ? Tgk mencarut dh keluar. Myb dia kristian tetapi muka mcm melayu. or dia mix dgn omputih plus melayu, or mix cina dgn melayu or mix melayu dgn india ? Okay, yg aku tak puas hatinya, kenapa perlu dia berkata begitu ? Statemnt paling aku bnci dia cuba mempertikaikan IC dia ada agama islam. Errr. Apa nak jadi ?




Aku pun melayu, tapi at least aku respect org bukan islam. Korang ada respect org Islam ? Kita dduk di Malaysia, harmoni, 1 Malaysia, kenapa msti ada semua ni ? Aisehh mann. Dkt Matrik aku kwn juga dgn org yg mix mix ni. Dioarg pun nama pelik pelik jugak mcm kauorg, tp at least diaorg respect kiteorg sbg Islam ni. Yg kau org nak bsing bsing ni apahal ?




Ish ish ish, aku tak boleh nak emo emo sgt, mahu nanti aku kena saman. Mati aku nanti. Ni skadar tontonan umum je. Huuuu. Hbis la aku nanti kena blasah. Kehkhekhekhe.







Akhir kataa.......


































LAPARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, lagi brp jam nak bebruka ni ? sabar sabar -__________-"

2 comments: