Tuesday, November 9, 2010

Hye sem dua, saya sayang awak.

Hari ni hari selasa, hy matrkulasi, anda sering saja mengosongkan poket saya. Saya tidak topup saya tidak makan mahupun membuang duit. Topup tu, minta ajaa sudah dpt. Sng bukan ? sgt sng -.-" terima kasih kerana memberi topup yg begitu byk. Saya hargainya. Tak perlu habiskan duit awak utk saya yea, saya taknak apa apa, saya cume nak cake secret recipe di hari jadi saya akan datang ini. hihihihi.




Igt eh, 16 november




Nak dkt dah ni, nak dekat dah. Lagi skit. Sikit je lagi. Time tu cuti, so saya tak berkesempatan utk berjumpa kwn kwn saya. Ciss. Kenapa perlu cuti ? sedangkan time tu bday gua bhaii. Sighh -_____-"





Btw, skrng ni aku berada di lab komputer, or dlm bahas inggerisnya makmal komputer. Ouh, ok muet wrting listening and reading sabtu ni, masak gua nak menjawabnya. dh la gua targer band 6. Gila ahh. Gilewww targer tinggi tinggi. -___-"





Ouhh lecturer IT ni nmpknya garang yea, dh la mengandung. Dia kata lame klu org tak reti pkai open office. Yeaa, open office mmg lame. Pnt aku nak membuat itu ini. Assgmnt apakah ini ? sgt membosankan. Tu sbb saya dibelakang membuka blog. Canggih bukan ? Maaf puan, saya sudah terlalu handal dlm open office shngga saya bosan dan membuka blog. Ishhh, serious open office lame. Kenapa bljar bnda alah ni ? -.-"







Yea, sem dua saya bertmbah smngat, fewwwittt. Balik blik tak tido ptg dah, terus bljar math. Fuyohhhh. Gila berubah kau ni nana. Kan kan ? Ok, memule mmg mcm ni, tgk la nti tgh sem nti. Fineee -.-'











Ok nmpknya, lecturer dh usha usha gua ni, gua pnya open office dh siap, takyah nak usha kerek sgt la kan. Haaa. Gua kan terer -.-" Lpas ni belajar apa plak class IT ? dh la dua jam. Nasib gua minat. Klu tak minat ?









Jawabnyaa...................




























PONTENGGGGGGGGGGGGGGGGGGG. ok still tak berubah -.-"

No comments:

Post a Comment