Saturday, September 25, 2010

teardrops on my guitar. tapi aku takde guitar, mcm mana tu eh ?

She'd better hold him tight, give him all her love
Look in those beautiful eyes and know she's lucky.

Ehh betul ke ? Dia lucky ? btol la dia lucky dpt kau. kan ? :') Isk isk isk, smpai kau nak kwn dgn aku pun dia tak bg. TENGOK ! BETAPA dia sayang nya dkt kau. Bukan ?
Haihhhh -.-"



LUPAAKANNNNNN.










Pee Ess Peee Emm is around the corner. hehehe. Study nya tak lagi. Cisss -.-" Serious doh, kalau result aku terok, aku nak ssalahkan. betul la. haha. Sbbkan kau aku jadi begini. Tahu ? Ishhhh.










Ehh tetiba je ada gmbr ni dlm entry ni. -____-" nak tgk lagi tak ?





&&%$@$^&**^%$$^.








Tu la bila orang cun dah pkai baju raya, berada di open house KMPk, begini la jadinya. elok elok ayu, jadi tak ayu. ramai gila berkabung hari ni pkai baju hitam. Nasib aku tak pkai semua hitam. Peniru aku semua korang ni.



Tapi aku kena kuat utk hadapi semua ini. *tibatiba. Kuat utk cuba hidup tnpa kau wahai kwn yg paling disayangi. Aku cuba utk happykan diri aku.Hmpphh :|







Apa motif entry kali ni ? cuba la teka

2 comments: