Saturday, September 18, 2010

Terima Kasih :')

Terima kasih yea awak sbb hadir dalam hidup saya. Saya taktahu mcm mana nak lupakan awak :') terharunyaaa. Kita takpayah kwn la awak, awak ni sbnarnya buat menyemak je dlm hidup saya. Hahaha. MEMANG PUN. Tapi dlm hati saya tak mampu utk lupakan awak. Ishh. Smpai hati awak kunci hati saya then kata kita mampu jadi kwn sahaja. Fine awak, saya tak kisah pun even hati saya terasa.





Terima kasih sgt sgt. Saya taktahu nak cakap mcm mana. Awk terlalu byk berkorban utk saya. Bkn nya kecik pengorbanan awk tu, besar dan tak terhingga. Saya tak mampu nak membalasnya. Hanya mampu membalasnya dgn menjadi kwn. Kwn pun saya rasa mcm malas nak layan awk. Awak terlalu buat saya sakit hati. Isk isk isk.









Peduli la pasal awak















Saya tak kisah dah :')


























Pssttt, aku nak jadi single mcm kwn kwn aku la. HAHAHHAHA.
BLA LA KAU NANA, AKU BOLEH CABAR KAU SMPAI SMNGGU JE, LEPAS SMNGGU MSTI KAU DPT YG LAIN
Kata kwn kwn aku kepada aku -_________-"

No comments:

Post a Comment