Wednesday, October 6, 2010

Hari hari yang sekuat tiger.

AMARAN ! JGN ANDA CUBA UTK MEMBACA ENTRY KALI INI KALAU ANDA ADALAH SEORANG YG BERHATI LEMBUT ATAUPUN BERHATI KERING.
























"Nana, sori sgt kita tak dpt lepak,study sesame. Aku pun taktau knp jadual aku slalu clash dgn timing kita nak meet. Mungkin ada sbb nape sume ni trjadi. aku cuma nak ckp, kau dh lain. KAU LEBIHKAN STUDY DARI IS. aku suke. Kau boleh buat. aku yakin dgn kau. KAU BOLEH LUPAKAN IS. Kau mesti lawan apa yg kau hilang focus, tahu ? Aku syg kau weyh. jaga diri baik baik. klu ada apa apa masalah, msg aku."


Pesanan ini ditaja oleh Siti Rasyidah. Tettttt -_______-"




Aku tau aku mampu lupakan Is. Aku tahu. Dlm hati aku mmg masih ada sayang dkt dia. Sayang sebesar yg mungkin. Mmg perasaan aku dkt dia tak prnh berubah walaupun dh lama kiteorg break. Jauh dln hati aku ini, masih sayangkan dia. Jauh dalam sudut hati aku ini, selalu mengorek memori memori yang lama. Yaa, aku mengaku aku nangis hari hari kerana teringat kan dia. Aku tak mampu nak melawan kelemahan aku. Aku minta maaf.



Bukan aku taknak focus study. PSPM nak dkt dah. Skrng ni aku rasa, aku dh rajin sikit la nak dibandingkan dulu. Aku takut nak hadapi PSPM ni. Haihhh -_____-" Apa yg perlu aku buat ialah menjadi kuat seperti dulu. Aku cuba, bukan aku tak cuba. Hmmphh :'(




Terima kasih kepada abg spoket kerana memberi tazkirah selama 5 mnit di facebook. kihkihkihkih. Aku tahu apa yg kau rasa, dan aku hargai kau paham apa yg aku rasa. Aku cuma rasa nak perhatian. Ehhhhh -________-" tetibe. benci gila statemnt aku ni. Sila muntah. Terima kasih abg spoket sbb ajar kita math hari ni. Dari pkul 8.30 smpai la pkul 10.30 Esok lusa dtg la lagi kerian ajar kita. Ehhh, itu bukan ke hostel prmpuan ? ke kau mmg prmpuan ? kan dah kantoi XD




Terima kasihhhhhhh. Terima kasihhhhhhh. Terima kasihhh. Arigatokkkkkkkk.






Masa hadapan menunggu kita, masa silam meninggalkan kita. Aku sentiasa memikirkan masa silam yg sudah lama meninggalkan kita, sedangkan aku tak prnh berfkir ttg masa hadapan yg slalu tggu kita di hadapan. Betapa bodoh nya aku ini. Aku tak prnh sedar semua ini.




4 subject, aku nak goal 3.00 pointer. Mmg aku tak mampu nak dpt 4 flat. MEMANG. tapi dpt 3.00 pun alhamdulillah. Masih belum trlmbat lagi. Aku ada kwn kwn disisi yg NAK TOLONG AKU. BUKAN NYA BOYFRND YANG MENYUSAHKAN aku. cisssss (!)



Kepada yg berhati kering dan lembut, kalau kau baca entry aku kali ni, padan la kan dgn muka kau -.-" entry aku emo kali ni

No comments:

Post a Comment