Friday, October 1, 2010

Hari ini esok dan lusa.

Okay, let's start the storyy morryyy for todayyy. Hihihihihi. Hari ni kan, aku balik rumah. BALIK RUMAHHH. Ntah. Tetibe rasa rindu dkt family. Ciss ! Sejak bila aku ada rsa rindu dkt family ni ? Hmmphh, lagi dua mnggu nak PSPM kan, final sem1, so akubalik nak mntak restu la kan. Mnta restu la sgt kan. Tapi serious doh, aku rindu family aku sgt sgt. Terasa nak nangis bila berjauhan. Homesick XD





Ahh, menyampah tak dgr ? Muntah la cpt. CEPAT ! Aisehh mann.









Weyh, tadi dlm LRT on the way balik, aku tersempak dgn dua org mat saleh ni. Dia budak skolah lagi. Sekolah international. Sorang hndsome, sorang lagi tak hndsome. Diaorg ni frndly gila, smpai semua org nak tgur. Cehh -.-" aku tak mengerti. Then, dia tgur la aku. Aku dgn muka pnuh manis nya snyum balik dkt dia and said "hello" back to him. Nasib la muka kau hndsome. Dan tetibe dia start tnya aku. ZZZZZZZZZZZZZZz




Aku hnya mampu angguk, yes yes yes no no no and snyum. Sadis gila. Aku phm apa yg diaorg ckp, tapi bla aku nak balas balik tu terketar ketar mlut aku. Mmg sadis T.T Tnya aku nak prgi mana la, apa laaa. Aku ternganga nganga nak menjwbnya. Tapi cool gila weyh, dia ckp mcm ni dkt aku, "KL MEMANG BEST" kau jgn main gila, dia ckp melayu dgn aku. Cehh. aku pula bila nak bljar bhsa diaorg pulak ? -.-' MUET speaking nak dkt dah ni, 11 oct, aku masih terkial kial. Ckp dgn mat saleh dtg dr Amerika tuuu, kau jgn main gila. Aku pun tak brp nak phm sleng diaorg ni -.-"
Then aku turun dkt stesen cempaka, mat saleh yg hensem tu bye bye dkt aku. Ishh ishh ishh. Bukan nak bg no phone ke apa ke. Ni tak, byee je. Sedih gila. Aku klu dpt kawen dgn dia, msti anak anak aku nti semua comel comel belako. Molekk. Kan kan kan ?





Hahaha. dah jgn nak berngan ehh. Gila geli. Muntah la lagi wahai follower tersayang. *bajet rmai yg baca blog ni la kan. XD


Okay, hari ni mak aku masak rendang. Haaa. JANGAN jeles ehh. Even hari raya sudah lama berlalu, dia masih membuat kuih raya yg sdap gila nak mampos tu, dan rendang. Huuu. T,T gonna mis yo cuking mam T.T Ecececeh, sejak dah single ni, baru la aku nak igt family kan. *ayat berani mati. Klu tak dlu, seebbbuukkk dgn hndphone dgn nak berdating nya. seriously bila ada bf, mmg dia menyusahkan kita dan melalaikan kita bila kita tidak reti menjaga diri kita sendiri. Betul tak ? BETUUULL.







Dah smpai rumah ni, secara semulajadi, sifat malas aku bertmbah tmbah. Dkt matrik dh mls, dkt rumah apatah lagi. Ngadap lappy je la kan kerja aku. Krja bertimbun timbun bagai gunung. Tidak guna pnya lecturer. Aku rasa mcm nak hentak muka dkt dinding. Final nak dkt dah, aku ready pun tak smpai 50% lagi. Mati aku klu kena tndang sem 1 ni. MATIIIIII MATIIIIIIIIIII -___________-"




Berikan aku kekuatan utk belajar, boleh tak ?






























KKKKKKKAAAAAAAMMMMMMMEEEEEE KAAAAAAMMMMEEEEEE HAAAAAAAAAAAAAAAAA (!) -.-"

No comments:

Post a Comment