Thursday, November 18, 2010

Hari awak. hari saya juga.

Hye, nmpknya mcm tahun ni saya punya hari jadi mcm lagi best. Serious. Tidak seperti thun tahun yg lepas hnya mendapat kek scret recipe shj. itu pun blm tntu dpt stiap tahun. jadi tahun ini saya rasa mcm terharu, ecehh. terharu. Nak dibandingkan tahun lepas brthday saya lagi beberapa hari nak spm, ehh bukan beberapa, lagi sehari nak spm, mcm sadis tak ? serious sadis. T.T



tapi tahun ni, spatutnya tnggal 16 november ada class, oleh sbb saya pulang kerumah lebih awl, so saya dpt la clbrte dgn kwn kwn disini bukan di matrik. hihihi. ok la tu, klu dkt matrik aku taktahu la kenapa tepung ke, telur ke, mayonise basi ke, bak kata roomate aku -.-'


soooooooooooooooooooooo......................









Thanks to Zakiah Hamid, kau lah kwn paling best sbb bagi aku hadiah yang paling mahal. huahuahuahua. Ni lagi bertmbah sayang. muahh.




hehehe, even muka kau yg comel tu tak nmpk, takpe. aku just nak bgtahu gmbr ni yg kita keluar sama sama. hahahaha.


Okay, thnks yea Zack bg kasut ni. bukan yg putih tu, yg hitam tu. Yg putih tu ntah kasut bapok mana ntah kan. serious burok gila. Kan kan ? Thanks eh. Tak mahal pun. Dkt cotton on pavillion je. Tak mahal kan ? Thanks btw :)

Secondly thanks to my aunt sbb bagi kek ni. Even bukan scret recipe pun, tapi rasa nya sedap tahap babun pnya. Seriouss. Utk tempahan, sila hbungi saya di fesbuk. hihihhihi.


Menarik bukan ? simple je, sbb nak murah murah je kan ? tapi sedap la. serious sedap. Thanks to my aunt :)

Dan seterusnyaaa. Terima kasih kepada En. Danial Fatanah. Terharunyaa dia blnja mekdi. isk isk isk. Terma kasih kerana memberi or dgn erti kata lain memblnja aku mkn pedas. Ok aku phm aku tahu kau taktahu yg yg aku ni sbnrnya tak mkn pedas. Isk isk isk isk. T.T Thanks btw. Aku terharu.



ehh jap, aku nak tnjuk muka danny yg hensem gila ni yg blnja aku mkn mekdi ni.


Haa, hensem bukan ? terima kasih blnja mkn pedas pedas. ehh yg camera aku pgang tu bukan camera aku eh, itu camera danny. Mahal bukan ? mahal. hahaha.

Ouhh ya tak lupa juga kepada bapok tuan kepada kasut yg hodoh tadi tu. Brthday kiteorg beza beberapa hari aja. dia 13, saya 16 november. tetapi aku tak bg dia pape, dia tak bg aku pape. Cuma bg duit rm1 utk tmbang balik naik monorail T.T


Disebabkan muka dia tak berapa nak hensem, so kita jgn nak tnjuk sgt muka dia dkt blog ni. huahuahua.

Thanks kalian bertiga Zack, Danny, dan Syahir sbb lpak sama sama dihari senin. Even danny mati kutu teman Zack shoopping, itu stndard utk lelaki menemani wanita bershopping. Bukan ? hihiihih.

Ouh thanks to ayah sbb blnja cekelet. Hihihihi. Lupa nak mention. Cekelet cekelet. Sbb ayah tahu kak long suka cekelet. Sayang ayah <3 cekelet keberi tu. Muahh.

Tak lupa juga kepada pengewish pengewish di hndphone dan juga di fesbuk. Terlalu rmai dan terima kasih sekali lagi. Org yg terakhir wish iaitu terima kasih kepada Amer Shahron. Saja je nak wish pkul 12 esoknya. cehh. haha.


Lastlyy, terima kasih kpd adik ewan yg hensem gila tu, yg dduk tasik kesuma tu, thanks topupkan akk sbg hadiah hari jadi. Fuyohhhhh. dh dua kali ni dia topup. Rajin rajin la yea topupkan akk lagi. hihihihi.


Akhir kata, saya tggu hadiah dari Azza Syazana dan teha dan tasya.Hahahha. Balik marik nti saya tuntut. sekian terima kasih.


Thanks all. Sayangg semua


Psstt, siapa pkai no celcom ? aku ada free call lagi beberapa hari je ni. XD

No comments:

Post a Comment