Monday, November 1, 2010

Persoalan yg tidak dapat dijawab

disini timbul pelbagai persoalan yg berlegar legar di minda aku sepanjang cuti sem yg tak berapa lama ni.




kenapa aku rasa aku mcm malas je ni nak update blog ?



kenapa aku rasa bosan je dduk rumah ni ?



apa yg perlu aku buat sepanjang cuti sem ni ?



mcm mana la kan result pspm aku nti -.-'



mesti aku kena kick kan sem dua nti ?



klu aku keluar, nak keluar dgn sape eh ?



Hari ni nak mkn apa ?



Dkt mana aku nak dpt duit beli topup ni ?



Kenapa aku bgn tidur lmbt sgt eh ?



Kenapa aku tidur lmbt sgt eh ?



Kenapa engkau masih ada dlm fkiran aku eh ?



Kenapa aku rasa mcm nak muntah je ni ?



Kenapa aku rasa makin hari makin gemuk eh ?



Kenapa aku rasa cuti ni masa cepat sgt berlalu eh ?


Kenapa aku rasa minda aku tak terbuka luas eh time cuti ni ?



Kenapa aku loading ?



Kenapa aku malas mls nak kemas rumah ?


kenapa aku takde crdt ?



kenapa aku rasa mcm nak lempang muka kau yg tgh baca ni eh ?




Kenapa aku rasa facebook tu membosankan skrng ni ?




Kenapa aku rasa mcm hndphone aku dh tak berfungsi skrng ni ?



kenapa aku rasa hari hari aku smakin kuat mkn ?



Kenapa aku masih sayangkan dia ?



Kenapa aku rasa mcm nak cari boyfrnds skrng ni jugak ?



Kenapa aku rasa mcm nak hentak je lappy ni ?



Boleh tlg masuk kan crdt rm5 ke no maxis aku tak ?



Boleh tak mlm ni kau buat spr svr call aku ?



Kenapa mak aku masak sedap sgt ?




Mcm mana nak kuruskan bdn ?




Kenapaaaaa dan mngapa dan apakah ehhhhh dgn semuaa niiiii ? -.-'




Ehhh, boleh tlg jwbkan tak ? ada mcm formspring tak ? hauhuahuahua





AKU BOSANNNNNNNN SEKIANNN TERIMA KASIHHHHHHHH

No comments:

Post a Comment