Thursday, December 2, 2010

Dalam kepala otak ada

Sebelum memulakan entry.........





























Note: Emakkkkk ! tlg jgn baca blog kak long ni dah, nanti kak long tak boleh nak update blog tacing tacing dah. Ish ish ish. ye ye, tlg tau. -.-'






Emak aku mmg suka stalker pasal aku, lagi lagi aku ni dh jauh dari dia, so dia teramat merindui aku shngga di mana mana dia stalker. Hahahaha.








Ok mari memulakan entry dgn menaip perkataann



Hye assalamualaikum ! hari ni hidup saya rasa kekosongan seperti tin kosong yg disepak sepak di pijak pijak di tgh jalan. Hihihihihi. Serious rasa mcm tak ada apa apa. Semalam it's just a nightmare. Kalau boleh nak putarkan balik masa utk ubah semuanya. Tapi apakandaya, ecehhh ayat, aku tak mampu nak memutarkan balik semua ini. Let bygone be bygone. Ehh btol ke ? aku pun taktahu apa mksud let bygone be bygone ni -.-'



Yang pastinya hari ni aku mkn dgn Azza, bkn lagi dgn Acab. Nama huruf dpn sama start dari hruf A, tapi lain lain panggilan dan juga jantina. Acab dan Azza. Lain bukan ? Yea lain. Lepak dgn Azza dan lepak dgn Acab lain. Azza prmpuan Acab lelaki. Azza kwn baik, acab kawan lelaki yg special. Lain bukan ?




Huuuuu T.T Selalu tghari mkn sama sama, mlm pun mkn sama sama. Hari hari sama sama. Tapi hari ni Mkn petang je, satu hari sekali, sbb takde peneman dah. T.T serious sgt sedih dan mmg tersgt sedih la. Nangis laa, nangiss. Huuu huu huu T.T




Padahal dia takde la jauh mana pun. Aku di Gopeng, dia di Gopeng. Jarak diantara kami berdua tidak smpai 10km. Cuma bezanya aku di matrik dia dh takde dkt matrik. Hujung mggu boleh jmpa (ayat saja sedapkan hati). ekeelehhh, lek luu, sap kok lu, kok tang kok tang. *bunyi ringtone msg roomate tersayang. Ciss serious bunyi ringtone dia mcm aku rasa mcm nak cmpk je hp dia dlm longkang. hahahahaha.




Ok finee ! aku rindukan kau. Seriouss rindu. Even masih baru, mungkin sbb kita dah terbiasa lepak hari hari dari kwn lagi. Mana tak rindunyaaa. Ish ish ish. Klu boleh nak masa cpt berlalu, ehh tak klu boleh nak ada hari jumaat sabtu ahad je. Utk kau dtg jumpa aku or utk aku keluar jumpa kau. Hihihihi. Gedik -.-'



Ouhh yaa, dalam kepala otak aku skrng ni berasa teramat berpuas hati kuasa seratus dgn hari ni. Ehh bukan puas hati acab dah takde. BUKAN ! puas hati bnda lain. Biarlah org yg terdekat je tahu. Hihihihihi. geli geli. -.-'








Dan yg kedua, dlm kepala otak aku skrng ni, sempena elaun aku masih byk lagi ni, haha, aku nak balik nak pgi romp beli seluar jeans lusuh lusuh gnti seluar aku yg dh koyak rabak gila bab punya -.-' Ouh dh alang alang balik, selasa cuti, aku rasa mcm nak extand je cuti smpai hari selasa. hahaha.



tapi disebabkan aku kwn yg baik gilaa, so aku tak rasa mcm nak balik sbb hjung mnggu aku nak dipenuhi dgn saat saat indah. Cehh -.-' Ayat sumpah geli. Tapi serious la, klu aku tak pkir pasal kau, mmg aku dh balik dh jumaat ni menapak di rumah. Lagii bagus.






Sedihh takk, sedih gila bila berjauhan ni, bila berjauhan dgn org yg hari hari kita jumpa, hari hari bersama, tiba tiba hilang mcm tu je. Luar aku nmpk je kuat, gelak sana sini situ, tp dlm hati, serious aku sedih gilaa. Nangis dua empat puluh lima kali tau ! Haaaaaaaaaa. Sumpah aku ngade ngade nak nangis nangis emo emo. eeeeeee -.-'



Pssttt, emak baca jugak ke entry kak long kali ni ? klu TERbaca sila penuhi kehendak kak long, bahawasanya kak long nak seluar jeans yg baru. hahaha. sekian terima kasih :P

No comments:

Post a Comment