Tuesday, December 7, 2010

Salam salam maal hijrah 1432H

Assalamualaikum, selamat tahun baru bagi yg Islam mahupun melayu. Ehh ada beza Islam dan melayu ni rupanya erk ? Apa apa pun, mari baca doa awl tahun. Moga moga tahun ini kita lebih diberkati dan berubah. Hihihihi.










Cakapppppp oranggggggggggggggg. Aku mana pernah berubah dari dahulu snhgga skrng. So baik jgn buat azam azam bangang ni. Sbb aku tak pnh ada smngt utk berubah. Hidup aku slalu nya ckup ckup mkn je. HAHAHAHAHAHA. kesian -.-' sumpah kesian. Aku ni takde improvmnt langsung. Jgn la kawen dgn aku, sbb aku ni jenis yang takkn nak berubah. Ciss -____-"





Target gua nak smbung dgree nak jadi cikgu. Masuk UPSI pun jadilah kan. Tapiiiii, pointer PSPM1 pun mcm gampang apatah lagi nanti PSPM dua. silap silap aku kena repeat matrik balik. TAPIIIIII aku taknak -.-' serious TAKNAKKKKKKK ! haihhhhh.





Tapi aku malas. Mcm mana eh nak jadi supaya tak malas ?








Rajin pergi kelas, pergi kelassssssss memanjangg. Mcm mana eh ?








Buat homework sndri takde tiru tiru. Mcm mana eh ?








Haihhhhh -_______-" smpai bila nak begini ni Nana ? aku takkn prnh ada azam kalau aku asyk redha je dgn ckup ckup mkn aku ni.





Dari UPSR, PMR, SPM smpai la ke matrik. hihihiihih.








Redhaa je memanjang. Kerana aku mcm pasti sbb mmg hidup aku mmg utk ckup ckup mkn je. Sadis tak ayat aku ? -.-' Tolong seseorang bg aku smngat dikala aku kemalasan begini -.-'






Ni takkk asyk pkir nak bercinta je. Ish ish ish -.-' tapi ada dia sayang kau ?




Takde kannnnnnnn ?




Hahahahahaha. So, selamat tahun baru ! mulakan hidup anda dgn hari hari yang ceria dan bersemngat -.-'

No comments:

Post a Comment