Monday, December 6, 2010

Taknnnnakkkkkkkkkkkkkkkkkk !

Sekarang ni aku terasa serious terasa mcm nak keluar dari matrik tu dgn segera. Serious aku tak tipu. Aku terasa pressureeeeeee gilaaa. Ehh byk msalah mcm org dh kawin -.-' Tertekan dan ditekan dan erghhhhhhhhhh -________-"




Seua ini salah saya. Yeaa salah saya. Kerana saya malas. MALASSSSSSSSSS (!) Malas dgn itu ini semua. Malas nak ke kelas. Malas nak buat krja. Malas nak buat krja group. MALASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS. semuaaaaaaaaaanya. Sehingga saya punya result dpt cukup cukup makan je. sgt sadis ! -.-'




aku mengaku, aku mmg dari upsr, ke pmr ke spm, dan ke matrik result aku mmg akan ckup ckup mkn. aku akan redha je stiap kali dpt result. sbb aku tahu mmg aku TAKKAN DAPAT A ! tu pun time upsr je, tu pun 1A je -.-' sumpah sadis -.-'


Aku mmg bodoh, dalam class aku skrng ni serious aku terasa tergugat gila sbb aku yg paling bodoh. sbb aku je dpt result bwh 2.0 aku sorang je yg kerap ponteng class. aku je yg itu dan ini. Tapi kawan, kau kalau tak ada yang tak puas hati dgn aku, ckp dpn dpn, jgn saiko saiko di belakang. Ehh kenapa tiba tiba mention pasal kwn sekelas di dlm blog ni ?


Klu kau boleh saiko pasal aku dlm fb, kenapa aku tak boleh saiko pasal kau dlm blog ? bukan org tahu pun kan kau siapa ? kau bukan nya femes pun kan nak marah marah aku klu aku kutok kau dlm blog ni. Kan ? kan ? Kau jgn igt aku diam diam dalam class aku tak genster. ecehh, tak genster. Kau belum kenal lagi siapa aku yg sbnr.


Nak marah aku, marah la dpn dpn sbb aku tak buat krja, jgn saiko pasal aku dlm fb. Ok, satu je aku tak suka pasal pasal korang wahai rakan rakan sekelas, korang tahu kan aku malas, korang tahu kan aku kurang pndai diantara korang, korang tahu kan aku ni mmg palinggggg lmbt pickup dlm kelas, dan korang tahu kan tmpt aku BUKAN DI MATRIK SBNRNYA ! kenapa aku tak kena kick ? tak, aku tak boleh slahkan takdir, salahkan diri sndri sbb malas. Tapi koranggggg dh tahu aku mcm ni, korang suka buat krja sndri. Contohnya, apa apa presentation korang suka buat tanpa pengetahuan aku.


Ouhhh, dgn org lain boleh plak contact2 hello2 sruh buat krja, tang aku je korang saja je sruh aku present dkt dpn sbb aku kan bodoh kena la present dkt dpn. Kan ?! ANd kisah plak aku klu kau ckp kau buat bodoh dkt aku ? aku tak batak pun lah nak kwn dgn kau. Bukan kau sorang je kwn aku dlm dunia ni. Rmai lagi la derr. Tak mati pun aku klu aku tak kwn dgn kau. Kan ? Aku cuma nak mntak maaf sbb aku tak balik KMPk buat krja bi tu. Korang bukan nak ckp awl awl bnda tu kena hntar mnggu ni, aku nak dh balik baru nak bgtahu. SUKA BGTAHU KRJA LAST MINIT. siapa yg suka doh ? sumpah aku bengang gila.



WTVVVVVVVVV -___________-"



Sorry tersengaja kutok kau disini. Aku cuma ckp aku dh give up nak dduk matrik. Sumpah give up. Aku tergugat, terasa mcm aku paling noob sbb aku SPM takde A. dan aku paling lmbt pick up dlm class. Sumpah aku takde smngat skrng ni. Kalau boleh taknak balik dah KMPk. Tapi pkir mak bapak je -.-' Haihhhhhhhhhhhhhhhh.

No comments:

Post a Comment