Sunday, January 16, 2011

Kegunaan hndphone kepada saya

Maaf padgie, aku terpaksa copy sedikit kau punya entry. Sikit sahaja, curi idea sikit.


Maaf, saya terasa diri diabaikan byk byk kali. bukan hnya sekali, tetapi byk byk kali. Kini saya memiliki hndphone, hndphone yang sgt canggih. Sony ericsson, 8GB. Hadiah harijadi saya yang diberikan oleh awk. Terima kasih sgt sgt :)Mmg pemberian ini sgt bermkna. Tersgt bermkna :) Tetapi apa gunanya ada hndphone tetapi tiada kegunaannya. Bukan ?


Kini hndphone saya hari hari disilentkan dan tidak divibratekan. Ini sngaja dilakukan sebegini kerana saya tak suka perasaan tertggu tggu itu. So kesimpulannya lebih baik saya silentkan hndphone saya. Ia tenang bukan ?

Hndphone saya juga dijadikan tmpt utk mndgr lagu sahaja. Lagu yang sama diulang hari hari. Sgt bosan bukan ? Sumbat la di telinga smpai pekak. Kerana ini sahaj kegunaan hndphone saya.



*maaf nak terbersin seketika. Sadisnya rasa shngga nak tercabut hdung rasanya.


Yang kedua, hndphone ini dijadikan sbg tmpt utk msg dgn kwn je. Msg awk tu sehari boleh dikira pkai jari tak smpai sepuluh pun. Sadis kan ?

Tak kira lah awk bekerja ke apa, tidak bekerja pun msg awk still kurang dari sepuluh, skrng ni dh berkerja, lagi lah boleh kira pkai satu jari je. Paham kan apa yang cuba saya mksudkan ini ?



lepas tu, call history dari awk, smnggu tu boleh kira satu kali je awk call saya. Apa guanya klu saya ada hndphone tetapi tiada call dari awk. Sprti biasa, awk kerja. Kan ?

Kerja tak kerja ke, sama je. Smnggu tu sekali je awk call. Sedih tahu ?


Hndphone saya juga skrng ni adalah tmpat meluahkan perasaan saya dimana saya akan menaip sgala bnda bdoh didalam msg dan simpanya di dalam draft.Saya sbar je dgn sifat awk, sbb saya simpan segala luahan saya di dlm hndphone saya. Klu saya luahkan dkt awk, mula lah awk serabut dan apa semuanya. Saya paham awk, jadi lebih baik saya dan antara hndphone saya je meluahkan prasaan. Kan ?



Saya sprti tiada org yang saya sayang. org yg saya sayang sprti tidak wujud.


Saya tidak tahu sama ada awk tggu pesanan ringkas dari saya, ataupun ouh saya yang tggu pesanan ringkas dari awk ? mmg saya tggu pun. Saya tggu mcm tggul. Saya tak snggup nak menghntar pesanan ringkas terdahulu kepada awk, kerasan saya takut awk tidak membalasnya :(


Skrng ni crdt saya topup rm5 boleh pkai smnggu. Kesian kan ? tapi tak apa, boleh berjimat, bukan ?


Hndphone saya juga dah aktif tweet2me. So msg received byk dari twitter je. Sadisnya T.T



Skrng ni jam menunjukkan 11.41pm, hari ni 16 januari 2011, mari kita check inbox dari yang tercinta ada brp utk hari ini,

.....


1


2


3


4

5



Ok lima je msg dari awk. Kesian kan ?


Saya bukan apa, saya tahu awk busy bekerja. Ehh, awk kerja ke tak kerja ke tetap tak layan saya.


Saya tahu awk sayangkan saya, saya pun begitu. Saya ni muda terasa orgnya. Maaf lah :( Klu dh nama nya prmpuan, dia perlukan perhatian. Bukan begitu ? yea saya akui saya nak perhatian dari awk :( Maaf saya cuba pretend diri saya kuat, sdangkan dlm hati tidak brp nak kuat.


Maaf, saya selalu terasa give up apabila awk sakitkan hati saya. Tapi hakikatnya saya sayangkan awk. Saya cuba utk bersabar.


MAAFFF ENTRY KALI NI MMG CARI GADUH :(

1 comment: