Wednesday, January 19, 2011

What a bad day (!)

Bilang satu dua tiga, padan dgn muka. -.-' Terima kasih wahai manusia. Aku harap kau tak hidup bahagia. Tak halalkan makan minum engkau semuanya. Teranaiya aku pada hari ini.


Lepas ni taknak keluar KL sorang sorang dah. Bujet taiko la nak SELALU keluar kl sorang sorang ? Fucker. Kau igt KL tu mcm gopeng ? Gopeng pun tak selamat kau tahu ? Sng
cerita dunia akhir zaman mmg dh tak selamat dh skrng ni, bwk bwk lah bertaubat !


Let bygone be bygone ! Okayyyyy ?


Itu baru satu,

Yang kedua, sakit hatinya ialah kenapa aku boleh mkn dkt foodcourt SOGOO YANG MAHAL GILA BAB* tu -.-' SIGHHHHHHHHH -.-' Aku cume letak daging kicap dan sayur, dia chrge 5 ringgit. Watahel ? Baik aku mkn kfc jimat belanja. RM6.40 sen blh dpt nasi ayam dan air -.-' MENYESALLLLLLL. HABIS DUIT AKU. SUMPAH SERANAH aku dgn hidup aku pada hari ini. fuhh fuhh fuhh -.-'



LASTLYYYYY, mai tgk mai tgk ni !












Ok fine aku mmg tak cantik pun, aku sruh tgk gigi tu, bkn aku -.-'



Watahel with this ? kau tgk tu, teliti betul betul -.-' dh tukar wrna tapi sesat kaler kelabu di tgh tgh ? puihh. Malu haku nak tnjuk dkt org, eh tak nak bercakap dgn org -.-' Mula mula brader tu bg kelabu, tapi aku mntak merah, tapi merah takde, aku mntak oren, last last dpt oren sesat tgh tgh atas bwh kaler kelabu. klu awl awl aku plih klabu tadi kan dah cantik sume klabu. -.-'ini tak, hape bnda sesat tu pun aku taktahu. oren cmpur klabu -.- Serious aku balik je perak msti kena bahan dgn acab. Kan kan kan ? ok aku taknak jumpa dia selama dua bulan. lepas appoimnt lagi satu baru kita jumpa yea syg :P

Btw, thanks to Ben. I lap u. sbb u kotor sgt. kihkihkihkih. Thnks for today. Thanks lah kan. I teruja dgn blackberry you. Bila kita nak tkar hp ni ? -.-'

3 comments:

  1. Yaahhhhhh. im here, yeah im appreciate thts :) tukar bb ? oh takpe takpe. I wish one day nanti you will get BB too same like me, Heeee. Peacee :p

    Sincerely by ben.

    ReplyDelete
  2. FEEWWWIIITT BEN BACA BLOG KITA LAHHH. CAYA LAHHH. haha. Btw, i takde duit nak beli BB. tak mampu mcm u T.T

    ReplyDelete
  3. haha yeah, tibe2 je ternampak blog you. lalu, Ben pun terbaca2. Then, ternampak ada kisah saya di situ, Lalu, Saya pun Mengomennya hahaa :p alaa, nanti dapat elaun dah boleh beli dah tu hihi

    - Benn

    ReplyDelete