Tuesday, January 18, 2011

What's going on ?

Aku taktahu apa yang aku dah cuba lakukan terhadap blog ini. Setiap kali aku membuka nya terasa mcm "ehh annoying nya" kenapa hitam putih ? dan kenapa tak kemas ? dan bla bla bla. Watehel with this blog ?



AKU TIDAK CREATIVE. tidak secreative padgie melukis lukis, tidak sekretip azza meng-lawakan blog dia. So biar kan begini, aku mengubah blog mengikut mood aku. Jikalau aku terasa suka kaler hitam, maka bertukar lah ia ke hitam, jikalau aku terasa suka merah, maka transform lah ia ke merah.



Hari ni tiba tiba aku jadi terajin pula nak tgk older post di facebook Akmal. Eh, mcm best je pggl Akmal. "AKMAL" Usha punya usha Akmal punya wall smpai bulan august. Girlfrnd is a good stalker too. Am I right ?


Yaaa, You Are Right !


Bila aku pikir pikir kan balik, bersyukur lah kita dah dapat benda yang kita tggu tgu selama ini. Am I right ? Yaa, you are right ! Deeply in my heart, seriously jelousy are around me. So bila dah usha older post apa yang kita rasa ? Rasa mcm "kenapa kau buat kerja bodoh ni pergi check satu satu ? dah tahu kau berapi api, perlu ke kau melihatnya lagi" tangis hati berdengus dengus -.-'

Bukan aku tak puas dgn apa yang aku memiliki skrng ini. It's more and more. Cuma kdang kdang tu aku sprti terasa it's unfair. Why she got everythngs but me just got half of it. Do you mean it ? Aku siapa ? dia siapa ? begitu lah :')


But now, I'm glad to have you. Bila aku usha balik older post yang lama, cara aku layan dia sekasar kasar yang mungkin. Mencarut, meng-aku kau, padahal dia tu siapa ? Sedangkan aku mengharap belaian dari dia. So unfair bagi dia klu aku layan dia kasar, tapi aku nak dia berlmbut dgn aku ? So kesimpulan yang aku dpt apabila melihat olderpost, klu aku nak dia bertahan lama, taknak dia pergi, aku kena lah berubah. Bukan begitu ? pengalaman juga mengajar kita utk berubah. Bukan ?


Lihat kembali cara prmpuan tu layan dia jauh sekali berbeza cara aku layan dia. Aku ibarat menyamakan dia setaraf dgn kwn kwn. Kesian. Kesian terseksa. Ada awek tapi mcm kwn. Kan ?


I don't want to lose you, I don't want someone else take your heart, I don't want you to hate me, I don't want your love towards me gonna fade, I didn't mean to hurt you, I'm just realize. I really don't want you to change your heart because of my attitude.


I do really love you.

XOXOXO,
DIYANA :)

Tetttttttttttttt, aku semenjak dua menjak ni suka jiwang jiwang dkt blog. Semakin bosann. Cisss -.-

No comments:

Post a Comment