Friday, February 4, 2011

Ai baru pulang dari Pavilion, ehh Port Dickson.

Penat ehh penat -.-' fuhhhh.


Best tak pergi PD Nana ? KEHKEHKHEKHEKHE



Best laaa kalau org support keluar duit byk byk kita je dduk keluar duit sikit sikit.



Bukan begitu ?


Penat tahu pergi sana ? Melihat Perstuan hindraf hindraf malaya minum arak smbil joget joget di pagi buta -.-'


Jugaaaaa BBQ beramai rmai dan mencari ketam di tgh tgh laut pada pagi pagi buta.



Thanks All <3 Mmg aku dh lama nak pergi ke pantai. Di perak pantai ada di Lumut, celah kangkang bila pula aku nak ke Lumut ?


Hmmphhh, gambar bila nak upload ?


Apa apa pun, saya penat. Terima kasih untuk dua hari yang amat bermakna ini.


Sgt bermakna shngga saya rasa diri saya begitu diperlukan.


Ecewwahhhhhhhhh. Ayat mcm




OK SILA MUNTAHHHHHH SEKARANG -.-

No comments:

Post a Comment