Friday, February 4, 2011

Apa yang saya dapat ialah,

"Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu"


Mula mula tu aku dgr statemnt ni dari Cetot. Dia mengatakan bahawa Ayun tidak tahu sebab apa dia mencintai cetot. Ehh ayat cinta tu, ok tukar, dia menyatakan bahwa sbb apa Ayun suka terhadap dia.



Tetapi Ayun hnya menjwab, "aku taktahu kenapa aku suka kau, tapi mmg frst time aku tgk kau mmg aku tahu yang aku suka kau"



Mula mula tu aku igtkan statemnt ni tak brp nak betul. Mana mungkin lah klu dh sayang tapi taktahu apa sbb kita sayang dia.


Tapi setelah meneliti byk byk kali, statemnt ni terkeluar di facebook.


Ianya betul.


so hmmphh, aku tnya Akmal, ehh dia prnh ke jwb taktahu kenapa dia suka aku ?


dia just ckp kenapa dia suka aku sbb dia suka aku lah. Dia taktahu kenapa dia suka aku. Yang dia tahu mmg dia suka aku.


Setiap kali aku tnya "kenapa u suka i eh?"

"mana lah i tahu, i dh mmg suka u"

"u ni memain lah jwb, jwb la serious sikittt" *smbil muka berkerut tnya dia.

dan dia jawab


"Ya Allah you ni, serious i taktahu kenapa, mmg i suka u suka lahh"


Pada mulanya mmg la sakit hati kalau dh aku tnya elok elok dia jwb cengitu je. Skrng ni baru aku tahu apa sbbnya.

Bak kata cetot, klu org tu suka kita dan dia jwb dia suka kita sbb kita cantik, sbb kita baik, sbb kita comel and bla bla bla, utk maknanya dia tak ikhlas sukakan kita.

YAAA BETULLLLLLLLLLL

No comments:

Post a Comment