Sunday, March 27, 2011

Apa kata hati buat masa skrng ini

Aku pulang,

Aku pulang ke rumah.

Ponteng class.

Nanti lecturer cari lagi.


Aku lari dari masalah.


Aku suka begitu.


Taknak face masalah.


Beban yang aku pikul sgt berat.

Aku tak reti nak manage kehidupan diri sendiri.


Klu dikira ditolak ditambah dicampur dibahagi dikuasa dua dan didarab into infiniti cari dlm table statistic di buku sifir lamda bernombor 5 poisson n bernilai 80.5 ada jumpa tak didalam buku sifir ?


Takkn ada kerana poisson hanya bernilai setakat 75.5 dan ini dikira infiniti.


dan jikalau anda mahukan nilai poisson maka tukarkan ia menjadi bionomial.


Ok mntang mntang skrng mathematics tgh bljar statistic -.-'


Aku cuba mengira ngira detik detik utk final exam.


Kalau boleh aku nak blah dari situ secepat yang mungkin.

Disitu bermaksud disitu di Perak di tempat aku belajar diberi nama Kolej Matrikulasi Perak.

Bagi aku disitu bagaika neraka -.-'

Masalah disana sini.

Lagi lama aku menetap di Perak lagi byk msalah aku buat.


Lagi lagi menyusahkan pakwe sendiri.


Kan ?

Hari hari nangis. Kan ?


Lepas tu menyusahkan kwn kwn. Kan ?


Lepas tu menyusahkan mak bapak. Kan ?


Aku menyusahkan semua orang.


Tapi aku tak prnh puas apa yang aku dpt skrng ni.


Kesian orang disekeliling aku. Terpaksa bersusah payah


dari segi duit, nyawa, penat lelah dan sebagainya.


Aku minta maaf. Aku tak mampu nak hadapi semua ini :(

Kesian kan aku ? aku tak kuat ut memikul berat beban yang aku pikul ini.


Kerana dibelengu masalah YANG TERLALU BYK,smpai semua orang aku mrh.


Smpai semua orang aku tengking.


Klu ditanyakan kepada kwn kwn aku dulu mungkin mereka akan menjawab,


"Nana nak marah orang ? nana nak tengking orang ? BLAHHH. dia penakut, dia la paling tak reti nak marah orang"


Tapi skrng ? aku tak kisah dia raja, dia lecturer ? dia pak guard ? dia taiko ? dia genster ? dia kwn aku ? dia pakwe aku ? dia lebih garang dari aku ?


Aku balun semuanya even mereka tidak bersalah.

Maafkan aku kwn kwn :(

1 comment:

  1. hye dear, singgah cni. knp perlu bayar lebih utk baju cantik tp pakai skali dua je? jom terjah cni..^_^

    ReplyDelete