Wednesday, March 30, 2011

This is so unfairrrrrrr

Perkataan tidak adil, tidak adil dan tidak adil itu datang daripada hati turun ke limpa dan mengalir ke jantung.


Apa tidak adil ke klu hak hak kita diguna pkai orang sesuka hati sahaja. contohnya katil kita loker kita laci kita meja kita brng brng kita, baju baju kita, segala benda yang ada diguna pakai sesuka hati, letak barang sesuke hati, dan bersepah sesuka hati.



Tak adil bukan ?



Apa tidak adil ke kalau dulu kau layan dia punya sikit baik di depan mata aku sendiri dan skrng kau layan aku sikit punya mcm haram sedangkan status aku dan dia sama sahaja. seorang perempuan yang istimewa. bukan ?




apa tak adil ke dulu dia merajuk kau pujuk bagai nak rak, bila aku pula kau rasa aku ni menjengkelkan sedangkan status aku dan dia sama sahaja.


Tak adil bukan ?


Apa tak adil ke kalau aku ponteng kelas lpas tu kena pggl lecturer mrh mrh sedangkan orang lain lagi lama cuti berderet smnggu tak pulang pulang tak ada pula kena panggil



tak adil bukan ?



Apa tak adil ke sama ponteng, sama malas, sama sama meniru, sama sama tak buat kerja, tapi dia pointer lagi tggi dari aku.


tak adil bukan ?


Apa tak adil ke kalau aku keluarkan duit tetapi lain pula yang aku dapat. contohnya aku keluarkan duit utk kepentingan diri sendiri sprti menopupkan orang dan keuntungan tu dtg balik kepada kita dgn mengecall kita bukan ? tetapi keuntungan itu hanya sekadar di awan awangan sahaja.


tak adil bukan ?


Adil ke kalau kita dduk tercenguk menunggu seseorang dgn harapan dia akan layan kita dgn baik dgn jangka masa satu hari menunggu tapi last last layanan yg diinginkan di tukar ganti dgn "ouh lebih baik aku lepak dgn kwn kwn aku lagi bgs daripada layan kau".



tak adil bukan ?


banyak benda yang tak adil dalam dunia ni.


Tak adil kan kalau kita dh topup tapi last last maxis tolak credit cengitu ajaa tanpa tahu sbb nya mengapa. tgk tgk crdt dh tggl RM1 lebih daripada RM5.


Hidup ni mmg tak adil kan ? tak pernah ada yang puas.



Sampai bila nak hadapi semua yang tak adil ni ? selagi boleh bersabar, sabar sahaja dgn karenah karenah sekeliling kita. Bukan ?


daripada kekasih, kepada kwan kepada pengajar kepada ibu bapa dan juga adik beradik.


Kena bersabar je lah kan ? :)



Lupa, aku mlm ni kepanasan melantakk 15 ulas durian plus plus. mcm mana nak tidur ni ? sila beri tahu aku.


duiran pakcik cafe B1 manis sedap gila tak muak smpai aku dgn faz habis mlntak 3 biji ke 4 biji mungkin. Tapi serious byk.


Gilaaa -.-'

No comments:

Post a Comment