Saturday, March 5, 2011

Bila dah berakhir,

Bila dah penghujung, bila dah akhir, bila dah nak dkt habis, bila nak masuk bulan April hati mula meracu racu.




Klu dlu, bila tggu tnggal 10-May-2010 tu, klu boleh taknak hadapi tnggal 10 May itu. Kalau yang ini, klu boleh aku taknak hadapi tnggal 18 April 2011 ini.




Klu dlu, mempertikaikan persoalan kenapa perlu aku pergi Matrik ni, di Perak pula tu. Klu skrng, kenapa masa cpt sgt berlalu ni ? Kalau boleh nak pjgkan masa berada di Perak. Kan ?




Bukan tak takut dgn Exam, eh bukan tak takut, takut juga, tapi takut juga pabila berjauhan. Rindu segala kenangan nanti. Kan ? :')


Sedangkan disini pun sudah seminggu tak jumpa aku meraung raung, apatah lagi nanti disana mungkin sebulan dua bulan tak jumpa, lagi la aku taktahu nak jadi apa.



Klu dulu bagi aku, Perak ni ada apa je. Tapi skrng, bagi aku Perak ni lah segalanya.


Klu dlu aku pkirkan Ipoh tu bukan nya ada apa sgt, tapi skrng ni bagi aku Ipoh la tmpt aku melepak.


Terima kasih kerana membawa aku kemana mana.Aku hargainya. Sgt menghargainya :')


Terima kasih sgt sgt.

Skrng ni lagi 50 hari aku nak menetap di Perak. Lagi 3 Minggu je boleh outing.


Aku tak rasa kita bakal dpt berjumpa seperti yg lepas. Aku tak rasa lepas ni kita dpt bermesra lagi seperti yg lalu.

Aku takut kehilangan kau. Aku takut. Aku takut bila berjauhan nti hati ini berubah. Aku takut wahai engkau.


Disini, aku ada kwn kwn yg sentiasa menemani aku. Disini aku ada kwn yg sentiasa memberi aku sokongan utk belajar. Disini aku ada semuanya. Dulu aku takut aku tidak mempunyai kwn, tapi skrng aku lega kerana aku ramai kwn disekeliling aku.


Dulu aku takut nak dtg kesini, kerana menetap di asrama. Aku tidak pernah lekang dari Ibu bapa, tidak pernah menetap di asrama. Tapi skrng bagi aku hidup disini bahagia sekali.


Mungkin aku akan rindu Perak nti. Mungkin aku akan rindu semuanya. Aku akan rindu kwn kwn di Perak, aku akan rindu kwn kwn di Matrik, aku akan rindu roti Nan cheese di Gopeng dan terutama skali aku akan rindu kenangan2 aku dan kau di Perak dan paling rindu juga mestilah engkau.


Yaa, paling sayang. Aku paling sayang kau. Aku tak prnh rasa sebahagia begini. Aku tak tipu. Semalam kau ckp yg kau takut kehilangan aku, aku taktahu nak percaya atau tidak, tapi dari lirik mata kau, dari gaya kau bercakap, aku tahu kau admit benda tu. Kau takut kehilangan aku. Perasaan ni sama seperti aku.


Terima kasih kerana membawa aku pergi ke Lumut semalam. Terima kasih juga kerana membawa aku pergi berjumpa dgn kawan baik aku di Uitm Sri Iskandar. Terima kasih. Aku tahu kau pnt baru pulang dari kerja tak tido semuanya, tetapi aku pksa kau utk pergi jauh lebih dari 200km. Demi aku, kau snggup bukan ?


Aku rindu nak baring diriba kau, aku juga akan rindu bahu kau tempat aku lentokkan kepala dikala penat. Ouh nanti aku juga akan rindu ADN 648, bila nak bertukar menjadi turbo ? Aku akan rindu semuanya. Jaga diri yea nanti. Terima kasih semuanya.



*ecehh update entry mcm esok nak pulang ke Kl. padahal lagi 50 hari -.-'

No comments:

Post a Comment