Friday, March 4, 2011

Satu dalam byk byk

Hidup aku hancur skrng ni.





Musnah. (!)








Musnah begitu sahaja dgn sekelip mata.



Aku hilang SEMUANYA dlm sekelip mata.



Never hoping for something that we never get it. Right ?



Lecturer marah marah



Lecturer benci aku. Mungkin.


Perubahan tak konsisten.


But,


"love is about accepting not about changing"


It's hard for me to accepting, and i hoping for changing.


If and only if one day you will realize how much i need you almost every time.



Maybe :')




Thatks for everyone. I feel too bad today.


I feel nothing. It's empty, kosong.


Hidup dah tak berguna. Hanya parents sahaja peneman yang setia. Percaya lah :')


Terima kasih kerana membela handphone saya yg sudah rosak itu. Handphone yang paling saya sayang, sesayang yang mungkin. Mungkin handphone tu je yg akan jadi pengganti awk dan peneman yg setia juga. Mungkin ?


Guru dah benci, org tak suka, siapa yang tak sayang ? This situation it's killing me softly.


Serabut.

2 comments:

  1. nana....aq xtwu cte sbenanye...npew ko tulis cmnie,tp kwn2 kn ade

    ReplyDelete
  2. apsal ko xcri aku???perlu kew aku cri ko???huh!!!!

    ReplyDelete