Monday, April 4, 2011

Setadi wik weak week lemah lemah -.-'

Diberi masa selama satu minggu. Satu minggu utk studyyyyy -.-'


Saya ada lima subject yang perlu diambil utk final ini.



Bahasa Inggeris

Mathematics

Ekonomi

Perakaunan

Pengurusan Perniagaan.


Nampak mcm sng kan ? Sng lagi daripada subject sains kan ? Yang ada physic kimia dan bio tu.

Hmphh, haram jadah la sng.


Aku pun terkontang kanting nak menjawab, budak 4 flat pun tergaru garu nak memikirkannya.


Haihh "setadi weak"


Mcm sem 1, study week aku dipenuhi oleh mcm mcm ragam.


ada ke lepak dgn budak sains sedangkan aku hanya la serangga


bukan silap.

Budak akaun ni di Kmpk ni ibarat serangga di tgh tgh di kerumun oleh budak budak sains. Kan gitu ?


Ibarat si kecil di tgh tgh, hanya 10% student account yg wujud di dalam KMPK ni. lagi 90% adalah student sains.


Mmg terasa kerdil sgt.


Silap aku sem 1 dahulu lepak dgn budak budak sains. Kan ?


Ditambah pula seorang mamat yang menjengkelkan baru break dgn kekasih hati turut menghasut supaya "takpayah la study teman la aku dikala tgh sedih ni, aku sunyi, aku perlukan kau, aku takde smngt nak study, nanti baliik bilik kau study la"


Maka lepak lah kami berdua shngga pukul 11 malam dan pulang ke bilik terus tidur.


Ishh, rindunya dkt awk pada masa itu. pada masa skrng pun lagi lagi rindu byk. Tapi rindu lagi awk yg dahulu kala.



Tolong putar putarkan balik masa supaya saya boleh tebus balik semua kesalahan saya ?

Saya salah study week saya bersama budak sains yang taktahu ekonomi, taktahu bisnes, dan juga akaun -.-'



Tapi skrng study week saya bersama Farah Fazrina. Dia lah yang mengajar saya ketika ups dulu sehingga saya bngga dgn result saya :D


Tapi tapi bila nak start belajar ni ?

Dia pula demam.


Habis lah lemah smngt aku utk menghadapi semua ini.


Aku lemah ekonomi, aku lemah bisnes, aku lemah math, akaun je tak lemah.


YAK YAK YAK YAK.


Doakan saya final ini. starting 11 April until 20 April.

Euwwwwwwwwwwwwwwwww -.-'

No comments:

Post a Comment