Friday, May 20, 2011

Semalam,

Semalam aku keluar pagi pagi seharian dduk di Kuala Lumpur berseorangan.

Appoimnt gigi sepatutnya pukul 10.45 pagi. Tapi aku dah tercenguk dkt Klinik Pergigian Cahaya Suria di Pudu pada pukul 9.45 pagi. Awl sejam. Tetapi kita kena igt first come first serve. Pukul 10.15 aku dah sttle tukar braces dan hmphh mula memikirkan apa langkah seterusnya dan nak kemana.


Dalam fikiran Nur Kasih The movie. Lantak pi org nak kata apa tgk wayang sorang sorang janji aku dpt tgk Nur Kasih T.T


11.15 dah sampai Pavillion tempat kanak kanak riang melepak dan dan tmpt yg pertama dituju Cotton on dan Forever 21. Dapat lah balun kasut, eh kasut lagi, handbag eh handbag lagi dan baju. Pantang lihat kedai, mesti nak beli -.-'

Nak buat mcm mana sudah hobinya shopping walaupun dah perabih duit hari tu shopping kat sogo sbb sogo sale last week -.-'

Pukul 12 masuk wayang. Takde la ramai sgt org walaupun hari pertama Nur Kasih Keluar. Probability orang tak ramai mungkin sbb hari bekerja, budak sekolah, ataupun Nur Kasih tak best ?

Eh, siap tayang lagi 1.9juta penonton di tv. Tak best amendanya. Aku kasi 5 bintang even byk terkejut terkejut pun. Sedih apatah lagi. Aku siap nangis menitik nitik aiyak mata cover ayu. Psttt, sebelah kanan aku ada mamat handsome sorang dok tgk nur kasih jugak. Sudah la hndsome, tgk sorang sorang plak tu, lpas tu layan cerita jiwang. Bukan sng nak dpt lelaki mcm tu T.T Mesti org igt kiteorg cpl kan sbb sblh kiri aku takde org ouh dan org. Huehuehue. Terima kasih la, lain kali tinggalkan la nombor dkt kerusi boleh saya ambil T.T

Lebih kurang dlm pukul dua cerita tu habis dan mengatur langkah tak tentu hala sorang sorang di Bukit Bintang. Kejap ke Sg Wang kejap ke times Square dan last last gerak ke Jalan Sultan Ismail yg dkt dgn Chow Kit and dkt dgn Sogo tu and dkt juga dgn Pertama Complex.

Entah tiba tiba tergerak hati nak lihat sekolah rendah yg dah lama ditinggalkan. Sekolah rendah perempuan Jalan Batu. Kenapa tak Jalan Sultan Ismail, sedangkan dia di tgh tgh Jalan Sultan Ismail ? -.-'

Sebelah sekolah ada bangunan MARA. Dulu mak kerja dkt situ. So dkt situ la taska aku dan adik adik aku dduk dari baby sampai la darjah enam. Lama kan ? Mak aku busy memanjang, outstation sana sini kerja sampai lewat malam, sama la dgn ayah tu sbb la dduk di taska.Erk takde kena mengena -.-'

Jumpa ibu ibu yg jaga aku dulu. Rindu sgt sgt dan sekarang saya dah besar kan ibu ? Nanti saya hantar kad kahwin je. Eh jap, kenapa ibu tak offer saya kerja dkt situ ? Saya nak jaga budak budak jugak -.-'

Lepas tu aku jumpa sorang budak ni sama muka dgn aku time kecik kecik, bukan aku yg ckp, ibu Sal yang cakap. Tapi betul la muka sama T.T Azza je tak percaya. HMPHH.









Nama dia Afrina Qistina. Ouh ok, ada la sama sikit. Rambut sama. gigi sama. ada misai. huehuehue -.-' Budak tu comel. Eh tak aku pun comel.


Ini gmbr aku time kat taska. Masa ni umur 6 tahun. Cuba cari aku yg mana. Ouh zaman seksi pakai gaun hari hari pergi class. Comel kan ? eh tak rinduu :(


Btw hari ni,HAPPY 6MONTHS ANNVSRY SAYANG !

No comments:

Post a Comment