Thursday, June 23, 2011

Jika saya boleh terbang dgn lebih tinggi

Apakah yang perempuan risau mengenai lelaki?

  • Taklah risau mana. Emm, risau jugak. Risau dengan lelaki yang nampak tak serius dalam perhubungan. Macam anggap perhubungan ni seperti permainan forex. Macam anggap kita yang perempuan ni diperlukan bila 'on-call' saja. Pleaseee, kami perempuan ada perasaan tahu? Silalah serius kalau kami kata serius.
  • Bukan kami tak kesah dengan hobi lelaki. Tapi, berpada-pada lah. Ini bila kami call, ada benda penting nak cakap. Jawab call macam tak nak jawab, nada tak ikhlas. Isyhh, nak nangis tau bila kami tahu di perlakukan sebegitu. Tengok-tengok bukan ada kerja penting yang dia buat. Tak habis-habis download siri How I Met Your Mother. Mana yang dia pilih, Robin Scherbatsky atau kami niii?
  • Lagi satu, huh!, tak puas hati kalau suka sangat down kami macam kami ni bodoh sangat. Tau lah kami perempuan, lemah. Tapi, jangan ingat kami ini tin kosong tak tahu segalanya. Penatlah mak bapak kami hantar kami ke universiti. Kami belajar penat-penat. Memanglah kami tak dapat jawab soalan 'Apakah nama menteri perikanan Mexico?'. Tapi, macamlah kamu yang lelaki boleh terangkan 'Apa itu organometallic compound in details?' Kita semua ada kelemahan okaayy. Urghhh, geramnyee..

Jangan tanya kenapa aku bodoh sgt sekarang ni ? Jangan tanya kenapa kakak dia lebih ambik port tentang dia mcm budak budak. Jgn tanya kenapa aku tak boleh move on. Jangan tanya kenapa aku sayang dia.

Sekarang semua berpihak kepada aku. Mungkin juga kwn baik dia. Mungkin.

Sekarang ni gua cuba berlagak cool setelah hidup byk kali kena dump dgn laki-laki.


Sekial lah laki-laki ni.

Janji janji manis lu laki-laki tak boleh pakai tahu ?

Gua tgk Azza boleh hidup single, apahal gua tak boleh ? *krik krik krik

Dalam hidup gua skrng ni, gua teringin nak tgk kwn kwn gua yg tak prnh couple tu ada boipreng. Tak sabo nyewww. hikhikhik.


Azza ambik ni dan bold kan ayat gua,

*Gua nak tggu Azza dpt boyfriend baru gua cari boyfriend lain*

apadahal ? Gua skrng hati tgh kering, gua dah serik sayang org gila nak matik, last last cengini jadinya. Ptuihhh.

Maka marilah kita mencari kwn kwn prmpuan dgn lebih ramai takde la hidup bosan sgt.


Moga moga lepas ni ada lelaki yg boleh terima gua seadanya dan sayang gua mcm gua sayang dia gila nak mati.


Hutang gua jgn lupa byr okay ? Lu mati nanti susah

5 comments:

  1. gentar kaki ayat yg last tu. amboii, mmg takan ada bf la u nana -__-

    ReplyDelete
  2. Ok kita terus kawin okay ? HAHAHHAHA

    ReplyDelete
  3. errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr =.=
    blur sekejap. tk pyh couple, bercinta terus.
    errrrrrrrrrrrrr =.=

    ReplyDelete
  4. Aku nampak ayat tu fish dkt blog Azza. haha

    ReplyDelete
  5. rupa rupanya aku boleh comment eheh. takpa aku ada. im with you come hell or high water

    ReplyDelete