Tuesday, June 21, 2011

Persoalan disini

Aku tak harapkan apa apa disini.



Dan aku mulai sedar apa erti cinta sebenar.


Aku juga tahu apa yg kau harapkan.


Aku rela lepaskan engkau pergi. Pergi jauh mencari erti cinta sebenar.


Aku dah penat menjadi tunggul, aku dah penat menjadi bodoh, aku dah penat serah kan segala-galanya.


Harap kau berubah. Aku berundur bkn beerti aku kalah.


Aku berundur bkn beerti aku give up.



Aku berundur kerana aku sedar kau dan aku tidak sehaluan dan buat apa kita gaduh gaduh ?


Bukan ?


teringat aku zaman kita mula kenal "Kenapa aku tak ditakdirkan jumpa kau dulu ?"


Kau merungut sbb kau mahukan prmpuan konon nya seperfet aku.


Tapi andaian kau salah bukan ?


Aku redha dgn pemergian kau walaupun ia menyakitkan.


Aku harap kau terus berubah setelah dapat kasih sayang drpd aku :)

Go on sayang, Move on sayang. Kau tak perlukan aku lagi. Jgn toleh belakang

No comments:

Post a Comment