Tuesday, August 9, 2011

Kau boleh buat, kenapa aku tidak ?

Hai mr.nobadi selamat dtg ke blog saya yang mengundang betei ni.


Hamboih mementang mr.nobadi mintak link belog nak baca belog terus rajin nak hapded. Kemanenen.

Klu tak tu beribu ribu tweet di twitter meluahkan perasaan memaki makian.



Btw


Mr.Nobadi jugak dh folo gua dkt twitter. Homai.



Eh saya ms.nobadi Ihik. Agk agk bila kita boleh jadi mr and mrs sambadi ? Homai gatainya -.-'


Apa apa pun saya suka tweet mr.nobadi yg latest. Terima kasih pggl saya ms.nobadi awk ♥


Setelah sebulan lebih,



Gua ada crush jugak, lu org igt gua lepas patah hati dgn perfektoh mengundang tu igt gua tak boleh move on ?


Puihhh.


Sayang memey la sayang, tp klu dia dh kasi ludah bebyk dkt gua dan membuat taik lg hebat kpd gua, tkkn gua nak pi melutut dpn dia mntak merayu bagai ? Homaigod


Betei tak ?


Eh pagi td Mirol tweet gua tanya betei tu apa.



Betei tu betul. Spell it right semorang. Betei.



Gua belajar bhs pepelik ni di twitter. Betei homai kbai kemanenen tu semua di twitter.

*Pstt kemanenen tu kemain kan tau. Uhuk. Bkn Nenen*


Twitter dh jadi sebahagian hidup gua skrng ni. Mcm kekaseh hati plak. Kan ?



Gua nak jadi #tahitwitter sejati. Homai kejar pemes nak jadi #retis. Kemain.


Setakat ni alhamdulillah jualan timeline agak memberansangkan.


Tapi biasalah pabila sudah menjadi retis pemes mesti ada yg mendengki bukan ?



Dengki timeline diaorg penuh dgn tweet aku.


Lu org yg tak reti tweet ckp gua memeriahkan timeline plak. Ayat deep tuh. Apa gunanya twitter klu bkn nak sumbat segala carutan setiap saat ?


Takkn nak post dkt fesbuk plak setiap saat ? Homai korang ni.


Tak open minded langsung. Kbai.




1 comment: