Saturday, August 13, 2011

Gua dah ckp lu org tak percaya

Tahun lepas time aku dkt Gopeng, Matrikulasi Perak bersama yang tersayang yayang eh apakah lari tajuk ni.



Danny, aku buka cerita pasal Danny sbb dia daripada belekberi tukar kepada samsung galaxy dan siap post pasal aku lg di blog beliau utk show off dia pnya samsung galaxy. Nak baca ? Tekan sini Pffftt !


Tahun lepas sebelum puasa kalau tak silap aku, Danny sanggup dtg Gopeng daripada Poli dia di Kedah utk bwk aku dan Azza jalan jalan di Ipoh. Seperti biasa kalau keluar hasben Danny ni, eh kenapa hasben sbb dia gelarkan aku azza dan didie wify wify dia. Hmph betul danny, didie bgtau aku. Kau gelarkan kiteorg wify wify kau. Kan ? *eh hai danny aku tahu kau akan baca blog aku ni. Lelambai sket meh*

Sambung balik cerita


Seperti biasa bila keluar dgn Danny bab makan je mesti Danny keluar duit tak kira la lepak di Bukit Bintang, Pavilion, Klcc, Ipoh dan eh rupanya aku dh lepak dgn danny byk tmpt dan byk kali termasuk la Danny dtg rmh aku sendiri. Eh kenapa byk cerita pasal danny ni ?

Masa dia bwk aku dgn Azza jenjln dkt Ipoh tu singgah drive thru bekdonel medan gopeng. Ouh ya Bekdonel medan gopeng ni tempat Jaja dan kekasih gelapnya selalu dating. Tak lupa juga tmpt aku dan ek-bopreng dating. Eh hai ek-bopreng si kancil merah gua tahu msti lu tgh baca blog gua skrng ni kan ? Gua cuma nak ckp gua rindu Gopeng, smpaikan salam rindu gua kepada Gopeng okay ?


Sambung cerita lagi

Lepas tu masa Danny nak keluarkan duit bayar bekdonel tetibe dia ckp "Azza Nana aku nak isi minyak ni. Dah jalan jauh drpd Kedah ke Perak" Yang Azza dah sesengih dah kan.


Yang aku, what the ?


Apa ni Danny ? Aku tak phm apa yg kau cuba smpaikan. Nak isi minyak isi je la, kenapa mesti ckp nak isi minyak time byr bekdonel ? What what ?

Aku dgn muka inesen nya pergi tanya Azza. Dannnnnnnnnn



Korang paham tak apa yg aku cuba sampaikan ni ?


Semalam dkt twitter Apis cuba memperkotak katik kan perasaan aku dgn memberi statemnt yg mencurigakan seperti "Taknak tegur dayak dah""Nasib baik dayak tak perasan perubahan aku""Dayak klu kau nampak perubahan aku jgn tegur ok"

Aku dah mcm what Apis ? Aku tak paham la. Jgn la memperkotak katik kan perasaan aku.


Dan last last "Ok disebabkan Dayak pun kena limit makanya aku pun nak bgtau ni Aku pun on dkt sismik.Okbai"


Aku dah mcm ajdfsfbkvfasvfsjafv punya Apis dan dia lek lek ckp "Dayak ni loading jugak kan"


What the hell yuhh ? T_____T

Aku admit aku ni loading orangnya. Kalau belajar chpater utk form 4, form 5 nti baru aku catch up. Tu sbb Account time form 5 aku focus soalan dokumen time form 4 je sbb baru nak hebat buat T__T

Dkt matrik chapter sem 1 aku catch up masa sem dua. Gila betei kan ?


LOADING KEMAIN LEMBAB.


Ramai dah bahan gua loading lampi tak boleh nak catch up.


Dan aku takkn paham bila Azza cuba sampaikan sesuatu cerita makanya aku akan pikir lama lama baru paham dan time tu Azza dah ke tingkat ats aku bru merangkak drpd bwh.


Pffttttt T_______T

No comments:

Post a Comment