Wednesday, August 19, 2009

Happy day I guess





Gambar diatas tiada mengena dgn tajuk yea. Tapi aku rasa, today lahh paling best. Sbb Salleh buat aku rasa Happy gila, and gelak je aku today, and aku dpt jumpa dia lelame. Hee. Dia snggup tggu aku wohh even aku keluar lmbt. Ishh, terharu lahh sayangg. Tggu sorang sorang je kan ? Tapi aku kesian dkt dia, stress wohh exam. And time rehat tu, aku tgk muka dia dr jauh, mcm tnsion je. Dan aku rasa mcm dia prlukan aku. Hee. Muka dia, reaksi dia time jumpa aku rehat td, mmg amat happy. Sbb semalam tak dpt jumpa, and nmpk aku terus dia senyum dr tnsion tnsion. Huu. And time balik tu, aku suka gila, sbb dia bisik dkt telinga aku, and kata "I love you" Auwww. Dia buat aku terkejut. And mmg best lahh. Dia suka loyar buruk. Huu. taktahu knp =,=' pecah perut aku today gayot dgn dia td. Haha. thanks yaa sayangg. Muahh ! apa apa pun, ini ajaa cerita today. Taktahu nak tulis apa.

No comments:

Post a Comment