Wednesday, March 2, 2011

Siapa yang selalu ada selain parents saya dan kawan kawan ?

Hari ni saya nak menceritakan tentang seseorang. So mari mulakan penceritaan kita.




TARAAAAAAAAAAA ! hew hew hew





Terkejut ke ? kehkhekhekhe




Ok tak jgn nak ngade sgt Nana -.-'


So mula mula saya hendak mengucapkan ribuan terima kasih kepada awk kerana sudah menjadi sebahgian dprd hidup saya. Saya sgt happy dan sgt bahagia. Eh happy dan bahagia bukan sama ke ? -.-'


Jadinya disini saya ingin meng-listkan sebarapa byk pengorbanan awk utk saya. Hihihihi. Bukan, saya ingin menghargainya. Sesungguhnya saya sgt terhargainya. :D


Selain parents dan kwn kwn, saya ada awk sorang je. Ye tak tipu :)

Siapa yang selalu bagi duit belanja pabila saya tiada duit ? Siapa yang selalu buat saya ketawa terbahak bahak ketika saya sedang sedih ? siapa yang selalu membhan bahan saya ketika saya selesai membuat hal dan menghanto msg pjg berjela ? Siapa yang selalu menarik jarin jemari saya yg lembut ini memasuki hidung awk yg beso itu ? siapa yg slalu menghabiskan sisa sisa mknan saya jikalau saya tidak habis mkn ? Siapa yg selalu mengikut kehendak saya ketika saya rasa nak pi memana je awk ikut. Siapa yg menghntar dan mengambil saya di Ipoh mcm driver teksi ? Siapa yg dh smpai Gopeng, lepas tu saya taknak masuk Matrik, jadinya anda menghntar saya ke Ipoh yg jrak nya agak jauh dan anda dlm keadaan penat.


Lagi lagi,


Siapa yang slalu suka dgr saya membebel dikala anda penat ? Siapa yang selalu memarahi saya ketika saya berasa MALAS NAK PI KE CLASS. siapa yang tiap tipa hari tnya pi class ke tak , kerana risau saya tak ke class. Siapa yang bagi saya hengpong W980i ketika hari jadi saya yg lalu ? siapa yang selalu menghntar roti nan cheese di Matrik ketika saya mengidamkan nya ? Siapa yg selalu dtg Matrik ketika saya rasa mcm nak jumpa awk ? siapa yg selalu mencedok kan nasi utk saya ketika di anda tidak ditendang keluar dari matrik dahulu ? Siapa yang selalu mencubit hidung saya sbb geram hidung saya sgt comel ? siapa yg selalu dgr masalah saya ?

Siapa yg snggup dtg staidum for the frst time tgk bola sama sama demi saya even awk tak minat bola pun? siapa yg snggup teman saya kehulu kehilir even baru balik kerja pnt pnt teman jugak. siapa yg slelau ambik saya dari medan gopeng hntar ke matrik ketika saya pulang dari rumah ? siapa yg selalu blnja makan ketika saya keluar bersama awk ? Siapa yg selalu ikut karenah saya ? Siapa yang selalu dampingi saya ketika saya ada masalah ?


LAGIIIII


Siapa yang bwk saya hntar pulang ke rumah ketika saya ada masalah di matrik hari tu smpai saya nangis nangis call emak. Saya yg selalu usap air mata saya ketika saya sedang ada masalah ? siapa yg selalu menjadi bahu saya ketika saya mengantok ? siapa yang selalu suak geletek badan saya shngga saya rasa sgt menympah ? siapa je yg BOLEH TAHAN DGN PRNGAI SAYA YANG AGAK KASAQ NI ? siapa yang beli kan saya coklat utk memujuk saya ketika saya nangis sbb awk nak blah dari matrik dulu ? siapa yang belikan coklat dan kek ketika saya dpt pointer bagus pada ups yg lalu ? siapa yang mrh saya ketika saya mls bljar nak exam hari tu ? siapa yang memberi smngt kepada saya ketika saya jatuh dan malas utk belajar ? Siapa yang nak jadi AnwarHadi dan matluthfi kepada saya ? siapa yang risau pasal saya ketika saya sakit dan semput semput ? siapa yang nak pi hospital tgk saya ketika saya sedang smput ?



Haihh, terlalu byk shngga mungkin ada yg sedar dan tak sedar. Jikalau nak disenaraikan lagi mmg tak ckup satu blog. saya sgt hargai setiap detik setiap semua pengorbanan awk. Saya hargainya sgt sgt :')


Lastly, saya sayang awak. Taktahu byk mana, tapi mmg byk. Infiniti. Seriously. Thanks awk :')

1 comment: