Sunday, May 29, 2011

Loser lah dia nih, hmphh.

Ni dia ni, aku nak cerita pasal ada dia ni loser.



Loser didalam percintaan dan perhubungan.


Loser didalam percintaan dan perhubungan dgn Allah SWT dan juga sesama manusia.


"Hablum minannas Hablum MinAllah"


Gagal dgn kekasih hati yang paling kita sanjung,


gagal juga dgn kwn kwn sekeliling


gagal dgn ibubapa



Suka menyusahkan orang. Suka buat org benci dia.


Contohnya kwn dia sanggup keluarkan duit rm17 walaupun tgh takde duit utk membeli something tapi dia tak guna pun benda tu sedangkan benda tu berfuungsi pada waktu tertentu sahaja.


Dia guna duit kwn dia, tapi dia susah nak byr balik, berdosa kita berhutang dgn orang.


Dia juga susah utk bertemu dgn kekasih hati Allah SWT sedangkan dia sentiasa ada waktu tetapi dibazirkan begitu sahaja.



Dia juga derhaka terhadap ibu bapa dia.





Moga moga dia berubah dan tidak lagi loser sebegini.

3 comments:

  1. dan dia juga menyokong manchester united

    ReplyDelete
  2. Oit salah, dia skong chlsea lah. Salah org kau ni.

    ReplyDelete
  3. .___________."

    ReplyDelete