Tuesday, August 16, 2011

Aku petik tajuk secara random.

Kalau korang nak tahu tajuk tajuk entry entry yg lepas semuanya aku petik secara randomly daripada fikiran aku.


Aku buka dashboard jikalau aku terasa nak update blog aku tekan new post dan scr autometikalinya tajuk merepek merepek berlegar legar difikiran dan sbb itu lah selalu nya entry aku takde kena mengena dgn tajuk.


Kalau korang rasa blog aku suka merepek, jgn follow jgn baca. Aku tahu ada yg tak suka dgn blog aku aku tahu ada yg rasa bosan baca blog aku. So kesimpulan nya tak payah baca okay :)


Aku buka blog ni klu boleh utk diri sendiri sbb aku suka meluahkan apa yg aku rasa ats menulis ataupun menaip.



Pernah dgr lagu Bleed ? Penyanyi nya band Hot ChelleRae. Hari hari lagu tu akan keluar di playlist aku.


Cuba cari di youtube dan cuba dgr cuba hayati.

"I bleed my heart out on this paper for you
So you can see what I can't say
I'm dying here (I'm dying here)
'Cause I can't say what I want to
I bleed my heart out just for you"


Kadang kadang tu blog ni aku cuba sampaikan sesuatu utk seseorang terutamanya org yg aku sayang.


Even aku rindu dkt dia sgt sgt pun aku akan luahkan di blog.


JIKA aku ada boyfriend, JIKA aku ada kekasih hati JIKA aku ada crush, JIKA aku suka org tu dan sayang org tu, blog ini akan diwarnai tentang dia.


JIKA korang tidak percaya, cuba rujuk entry entry yg lepas.


Aku klu nak luahkan perasaan aku lebih prefer menulis ataupun menaip sbb aku tak mampu nak bercakap bila berhadapan.

Tu sbb ex ex aku annoying tgk perangai aku bila aku hantar msg pjg pjg meluahkan apa yg aku rasa.


Tapi aku suka. Nak buat mcm mana.


Dan aku bkn jenis yg suka pendam perasaan aku, aku mesti luahkan nya.

Tu sbb aku perlukan kawan yg sentiasa disisi juga.

Dulu aku ada diary, masa aku form 3 dan juga form 4. Diary tu aku kongsi dgn kekasih hati aku dulu. Dkt situ la kami luahkan perasaan sesama sendiri.


Tapi skrng diari tu berada di tgn kekasih gelap. Harap awk jaga dgn baik sekali. Segala kenangan saya berada di tgn awk :')

Aku rasa mcm nak buat diari yg baru pasal mr.somebody pula. Boleh ?

Haihh mr.somebody, maaf lah pasal luahan perasaan pjg pjg semalam. Saya mmg begitu. Maaf yea :)

Maaf semua org yg kena baca luahan hati aku ini. Aku tersentap baru baru ni sbb ada yang dengki dgn blog aku. Hmph

1 comment:

  1. same goes to me! depan2 aku tak tercakap. tp aku romantik tau? HAHA * puji diri *

    cool lahh nana :)

    memang akan ade org yg tak suka blog kite :')

    ReplyDelete